untuk suke2 ajerrrr...

Khamis, 6 Mei 2010

DA JD TUKANG JAHIT LA PULAKKKK...


korang nk tau x knp skang ni aku bz yg TERLAMPAU2???? sbbnya aku da ada tugas baru skang nih..iaitu menjd TAILOR yg x bertauliah..huhu..dgn berbekalkan sebuah mesin jahit elektrik yg dibelikan oleh my hubby..so mmg la x mng tgn aku di buatnya skang ni..aku ni bknnya menjahit apa pon..just jahit sarung meja utk ARENA CANOPY..biasa la..kdg2 bila tempahan canopy dtg..nk2 plak mcm2 kaler tema yg diorang nk..mmg la pening nk menyiapkan scallop,skirting,alas meja,alas kerusi dan pelbagai..2 yg kdg2 sampai xde msa utk diri sndiri..tp nk wat mcmn kan..nk cari rezeki..kna rr kje lebih skit..nk kna rajin..sbb 2 la knp kdg2 aku smpai x nyempat2 nk update blog aku ni..korang rasa aku ni terrer ke bab2 jahit mnjahit ni???? hahaha...mmg haru ler...tp di sbbkan bnda yg nk dijahit 2 senang2 jek..so bole la..hehehe...

mcm beria jek aku ni menjahit..hahaha!!!

jgn kacau sy k...:-(