untuk suke2 ajerrrr...

Selasa, 11 Mei 2010

SELAMAT HARI IBU..

SELAMAT HARI IBU..buat sume ibu2 yg ada kt luar sna..bila mengenangkan pengorbanan ibu yg membesarkan kite dan yg da mengandungkan kite selama 9 bln..rsanya mmg x mampu terbls sume jasa2 2..bkn senang utk kite mnjd seorang ibu yg menggalas tanggungjwb yg sgt besar dlm hidup..ibulah insan yg paling bermkna dlm idup kite..sepertimana org lain..aku jugak rapat ngan mak..biasanya klu ada pape masalah..mak la org yg akn tau dulu..mak la org yg bole berkongsi apa jua cerita dgn aku..mak da mcm kwn aku..mak jugak la org yg bertggungjwb mengajar aku msk..ingt lg mcmn marahnya mak bila pertama kali aku masak x letak bwang..hahaha..teruk aku kena bebel msa 2..mak jugak tempat aku slalu mntk duit klu time xde duit msa sekolah dulu..di sbbkan ayah aku yg agak garang..so..pape pon mak lar tempat aku mengadu..mak..mak..dan segala2nya mak..begitulah pentingnya MAK dlam idup aku..dan sekarang setelah mnjd isteri org..automatik aku da ada 2 org mak..MAK dan UMI..keduanya sama penting bg aku..kasih syg yg x penah nk berbelah bg..perhatian yg tiada kompromi..keduanya sama2 bertakhta di ati...buat MAK dan UMI...SELAMAT HARI IBU...i luv both of u!!!! mmmmuah!!!

ngan mak n adik2 msa di hari pernikahanku...

umi...