untuk suke2 ajerrrr...

Isnin, 24 Mei 2010

24 MEI DATANG LAGI...



mmmph..sedar x sedar..arini genap umurku berusia 30 thn..uiksss da 30 thn da aku rupanya??? adoyai..cptnya masa b'lalu...klu sblm ni aku celebrate besday single mingle..tp taun ni..aku da ada my beloved hubby..n yg paling hepy skali..da ada bby pon..:-)..so..rasa kegembiraan 2 berganda2 jd nya..wat kwn2 ku yg t'syg..yg drpd tgh mlm td da wish aku..tengkiu sgt2..bila tepat jam 12mlm..aku mmg da dpt agk yg hp aku x abis2 dihujani dgn bunyi msg..smpai my hubby pon naik pening..hehe..:-)..cm 2 gk rr ngan member2 kt fb..sayang korang sumer...apa yg aku hajatkan sempena besday aku yg ke 30 taun ni???..mmmph biarlah MENJADI RAHSIA..hehehe...walau apa pun..yg pntg..biarlah aku dan keluarga aku sntiasa dilindungi dan dirahmati olehNya...semoga aku akn jd isteri dan bakal ibu yg baik..dan semoga segala kesulitan dlm menghadapi segala kesulitan dn cabaran idup dipermudahkan dan dpt mengharunginya dgn tenang...PRESENT??? xtau apa yg aku nk..even my hubby suh pikir apa hadiah yg aku nk..rasanya da serba lengkap idup aku..da xde apa lg yg aku mahukan..da dpt kucupan mesra beserta wish kt dahi tgh mlm td pon..da cukup bhagia wat aku..dan rasa itulah hadiah yg paling bererti sekali..I LUV U ABG!!..setiap tahun menantikan dtgnya 24 MEI...dan arini ianya muncul lg..semoga kedatangannya kali ini akan membawa kegembiraan dan kebahagiaan dlm idup aku...AMINNNNN..