untuk suke2 ajerrrr...

Isnin, 31 Mei 2010

LAGENDA BUDAK SETAN..



LAGENDA BUDAK SETAN..novel yg ditulis oleh AHADIAT AKASHAH ni mmg tersgt la bestnyer..aku pon da bape kali bca novel ni..x penah rsa boring dan jemu..aku rasa cukup rugi pd sesaper yg x penah bca novel ni..novel yg penuh dgn rasa dan perasaan..cukup menyayat hati dan sgt aku da penah bca dan aku adalah peminat setia beliau yg x pernah ketinggalan membeli novel2 beliau..asal saja penulis novel 2 AHADIAT AKASHAH..mmg aku x teragak2 akn beli novel 2..knp aku suka dgn novel dia??? sbb penggunaan bahasa novelnya begitu sempoi dan bersahaja..tidak berbunga2 mcm sesetengah novel..cerita yg ditulis sgt menghiburkan dan jln ceritanya jugak x pernah memboringkan..dan kali ni..aku begitu teruja bila novel ni akan difilemkan..x sbr rsanya nk jengah pawagam bln jun nnt..aku pasti..sesaper yg penah bca novel ni..mst x sbr2 nk tgk cite LAGENDA BUDAK SETAN kt pawagam..klu berdasarkan novel dia..jln citenya mmg menyayat hati..bagaimana agungnya cinta KASYAH seorang pelajar yg berperangai mcm setan dan anti perempuan akhirnya jatuh cinta pd AYU..yg sekaligus merubah kehidupan dan perangai kasyah..betapa kasyah begitu menyintai ayu..tetapi berbagai dugaan yg dtg..sehinggalah ajal memisahkan mereka..mmg tangkap leleh cite ni..tp x tau la apa akan jd bila ianya difilemkan..so..jomla ramai2 kite serbu panggung 3hb jun ni klu nk tau sejauh mn hebatnya cite ni...:-)