untuk suke2 ajerrrr...

Isnin, 5 Oktober 2009

seminar TELCOnPOST...

Ari sabtu td..( 03hb Okt 2009)..
Aku ngan fiance aku g kl 4 attend
1 tklimat b’kenaan TELCO&POST ...

Taklimat yg diadakan di
Tingkat 50 Menara TM ni..
Dianjurkan oleh
KUALA LUMPUR TRADE PROGRAMME

Rmai gk yg attend seminar ni...
Lbih kurang 200 org gk..


TELCO&POST ni sbnrnya
1 kedai sehenti..
yg menawarkn pelbagai
p’khidmatan di bwh 1 bumbung..
 
tujuan seminar ni diadakan adalah
utk m’beri peluang kepada

 sesiapa yg b’minat
utk memulakan p’niagaan
atas nma TELCO&POST
dgn modal yg b’patutan dan
 kursus yg akn disediakan..
 
bagi aku...ada pro dan contra
klu kiter nk join bnda ni..
byk bnda yg kiter kna amik kira..
setelah aku discuss ngn my fiance...
akhirnya kata sepakat dicapai..
iaitu...xpyh rr join benda ni...

 
sbnrnya bnda ni
depends pd kiter sndri..

mmg bisnes ni leh menguntungkan...
Cuma..aku x brp yakin dgn

produk yg kiter nk jual...
Competitor rmai..
keuntungan based on commisyen...

So...rsanya cm x b’baloi
nk laburkan 53k@24k..
Just nk built 1 bisnes..
yg margin keuntungannya

amat rr kecik..
 
by the way...tepuk dada tya selera..
klu korang sumer nk tau lbih lnjut
psl bisnes ni..
leh rr g website ni...




__
__
__
__

ni gambar aku time kt level 50 Menara TM...



__
__
__

ni r antara risalah yg dibagi...



__
__
__

saje jek posing ngan fail TM dlm keta time blik..hehe..