untuk suke2 ajerrrr...

Isnin, 19 Oktober 2009

RUMAHKU...SYURGAKU...

Bila da lps wt kenduri...
Perkara wajib yg mst kiter wt adalah..
Kemas uma dn jadikannya spt asal...
Peh!..mmg pnt giler ngemas uma..
Nasib baik rr aku dikurniakan
tunang yg ringan tulang nk m’bantu...
(t.ksh abg...luv u much!!)

Seharian gk aku ngemas uma..
Lap apa yg patut..cuci 2..cuci ni..
Vakum carpet2 sumer..
Cm nk pengsan di wt nyer...

Bila da siap ngemas cm legaaaa sgt...
Yek rr bila uma kiter kms...
Kiter msuk pun rs tenang jek..
Kiter kena jadikan uma kiter..syurga kiter...
Tul x???

Even uma ni uma tunang aku..
Tp 100% aku yg jg uma ni...
Dr segi decoration..smpai r pemilihan perabot...
Aku sgt b’puas ati ngan uma ni...
Uma yg sgt comel...
yg kena ngn citarasa aku ngn tunang aku..

Actually uma aku ni
b’konsepkan moden kontemporari..
Mmg aku sngaja pilih konsep ni..
So..xde rr jemu sgt kn..

Pd sume2 yg puji uma ni cntik...
Thanx a lot eh...
Lenkali leh rr dtg lg uma kiter...
Aku pn xtau cantik kt mn...
(mgkin da biasa tgk..rs cm biasa jek...hehe..)

Buat AHAI..(my cousin)..
Yg da b’tungkus lumus merenovate uma ni...
Thanx a million coz da jdikan uma ni..
Spt mn yg aku idam2kn..
Aku sgt2 b’puas ati ngan keje yg ko wt..
Drpd segi kekemasan..kerapian..ketelitian..
Smpai rr bab hrga...hehe...

Buat ABG..(my fiance)...
t.ksh sbb bg syg sepenuh kepercayaan
utk deco kn uma ni...
dr pemilihan perabot..wallpaper..
pemilihan carpet..dn sume2 rr..
(nmpknya b’baloi abg pilih syg kn? Hahaha...)

So ni adalah gmbar2 uma aku
Yg aku amik..
Saje jek xde keje...
2 yg posing2 kt uma sorang2..hehe...
__
__
__
di ruang tamu..




__
__

di ruang perabot jati..



__
__

di sudut meja makan..

__
__

dapur...

__
__

di halaman uma..

__
__

pandangan dari hadapan...

pandangan dari belakang..

pandangan dari sisi..

dapur...