untuk suke2 ajerrrr...

Jumaat, 30 Oktober 2009

PIZZA CRUNCHY CHEESY BITES BARU..



arini nth nape..
aku cm teringin sgt nk dinner 
ngan mkn pizza..
mgkin sbb da muak asik mkn nsi jek..
sesekali nk gk ubah selera
 jd org putih kn?..hehe..

so..aku pn request rr kt mr fiance aku..
dn da tntu rr jwpnnya OK!!
ps blik kje jek..
tunang aku pn bwk rr aku
g pizza hut kt bkt pasir batu pahat..

nk msuk jek kt dlm pizza hut 2..
terpandang rr plak aku poster pizza baru..
(sblm ni aku da terjebak ngan iklan kt tv 2...)
iaitu PIZZA CRUNCHY CHEESY BITES..
apa lg..trus aku teruja nk try..

tau x apa jd pas pizza 2 smpai?
rupa2 nya..indah khabar dr rupa..
ingatkan sedap..tp lgsung
 x menepati citarasa aku..

last2 pas mkn sorang slice
we all pn pakat bungkus jek...
nasib baik da mkn salad sepinggan...
klu x haru jek b'lapo..

so..klu korang rsa2 nk mkn pizza 2..
pkir 2X rr eh..
tp x tau rr klu tekak korang
x sma ngan tekak aku..

pape pn yg best dlm x sdp2 2..
aku smpt lg tgkap gmbo..
hahaha!!!



tengok cam sedap....nasib baik da melantak salad sepinggan...

aku yg berlagak konon2 mkn pizza mcm sdp rr....