untuk suke2 ajerrrr...

Isnin, 12 Oktober 2009

ERTI PERSAHABATAN...

PERSAHABATAN....
Begitu bsr mknanya bg aku...
Aku begitu sygkan kwn2 aku...
Aku pn x bgtu rmai kwn baik..
Sbb bkn mudah nk kekalkan persahabatan
Dn cr org yg btul2 boleh jd kwn baik kiter...

Sebenarnya dlm idup kiter mmg rmai
Kwn yg leh kiter juper...
Tp nk cr kwn yg btul2 kwn..
Bkn rr semudah yg kiter sgka...

Btul kata org..Teman kala gembira..
Mmg senang kiter nk cr...
Tp teman kala berduka..
Payah kiter nk temui...

Dalam persahabatan..apa yg penting
adalah kejujuran dn keikhlasan...
ada gk kwn yg b’pura2 baik di dpn kiter..
tp sebaliknya di blkg kiter..
tikam kiter dr blkg..
kwn dgn kiter
hya sekadar utk ambil kesempatan..

bagi aku...kwn yg betul2 baik..
adalah kwn yg sama2 gembira
bila kite bahagia..
dn akan sama2 menangis..
bila kiter susah..
tp kiter jek yg dpt menilai kwn2 kiter..

kt bwh ni adalah gmbar2 kwn baik aku...
kwn2 yg aku syg...
yg sntiasa ada bila aku susah dn senang...

terima kasih kwn2ku...
kerana mnjd sebahagian drpd hidupku...
semoga p’sahabatan kiter akn kekal selamanya...
INSYAALLAH.....

__
__
__

 ANGAH..(MASURA)-kwn baik ku dr sek menengah...
 
bersama ATEH..(AZMAH)-kiri sekali..juga bestfren ku dr sek menengah lg..
 di ari perkahwinan Angah


__
__

UDA..(NAFIZAN)-kwn baikku di sek menengah...

di hari persandingan UDA..

bersama YATI dan ANGAH..

__
__
 RUBY...kwn baik ku sewaktu bekerja di NUSANTARA..


sewaktu perkahwinan RUBY...

__
__

LIN..kawan sekerjaku...

 sewaktu perkahwinwn LIN..

__
__

YATI-kwn ku dr sek menengah lg..

bersama UDA..di hari pertunangan YATI

__
__

SARAH..satu2nya kwn ku yg brutal...
tetapi sgt memahami....

__
__

dan satu2nya kwn baikku dunia dan akhirat...
tunangku HAZREE...
yg sentiasa di sisi dlm apa jua keadaan....
I ALWIZ LUV U ABG....