untuk suke2 ajerrrr...

Isnin, 26 Oktober 2009

HEPY ANNIVERSARY 2 MY DEAR...



Resah...yang ku ubah dalam kata..

Melukiskan kesunyian..

Tanpa engkau aku tak mengerti...

Meski pagi itu indah..

Tapi..akan sunyi tanpamu..
menemani aku sepi..

tanpa..cintamu aku resah

tanpa..kasihmu aku hampa

tanpa..dirimu aku mati

kini benar-benar ku rasakan..

dalam relung hatiku tanpamu..

aku tak mengerti..

takut..takut jauh dari dirimu..

dan kau tinggalkan aku sendiri..

tanpamu ku mati...

arini genap 3 bulan aku mnjadi tunang kpd insan yg amat aku sayangi dan cintai..alhamdulillah..smpai setakat ni..hubungan kitorang bahagia dan belum ada pape dugaan yg berat2 melanda..setakat marah2..majuk2 syg 2 ada rr..hehe..

xde pape yg berbeza pn stlh jd tunang orang ni..semuanya mcm sblm2 ni..
cuma perasaan syg 2 mkin dalam..tanggaungjwb pn da mkin byk..

aku btul2 b'syukur dikurniakan tunang yg begitu mngambil berat..b'tanggungjwb..penyayang dan begitu memahami sepertimu ABANG..
x tau mcmn nk ungkapkan betapa bertuahnya aku mnjadi sbahagian drpd hidupmu..

buat ABANG..semoga kebahagiaan yg kite kecapi hari ini akan berkekalan hingga ke akhir hayat..
semoga kasih syg antara kite akn selamanya begini..AMINNN...