untuk suke2 ajerrrr...

Isnin, 28 September 2009

tercapai gak impian akhirnya.....


2 ari b4 raya…
Adalah ari yg btul2 hepy skali wt tunang aku…
Apa x nyer…kete baru dia kuar…
so mmg snyum melebar rr…
nsib baik kete 2 sempat kuar b4 rya..
klu x…xtau rr…hehe..
(buat abg…tahniah rr sbb impian abg
t’capai gk akhirnya nk memiliki kete 2…
even pd mulanya aku x bape stuju sgt…
hehe…)


sbnrnya antra sbb aku x bpe stuju adalah…
• Sbb kete tu cuma 2 pintu…
• Cm m’bazir jek..sbb da ada civic pun..
• Hrga yg agk mhal..x b’baloi ngn saiznyer…


Tp…mcm yg tunang aku kata…
Nk pkai utk kepuasan diri..
Sbb da b’tungkus lumus keje…
So…mmg aku xleh nk ck apa rr..


Btul gk ckp dia…
X salah klu kiter nk b’belanja
Utk diri kiter sndiri…
Kiter yg pnt cr duit..
So apa salahnya sesekali kiter hadiahkan
Diri kiter dgn hadiah
Hasil titik peluh kiter sndiri…


Duit kiter bole cr…
Tp kegembiraan dn kebahagiaan dri kiter…
X bole kiter beli ngn duit kn?...
Fikir2 kn lah…

__
__


control macho di pagi raya
b'gambar b'sama kete baru...hehe...
(abg nmpk hencem kt cini...hahaha...)



__
__

aku yg tumpang sekaki b'posing....hehe..