untuk suke2 ajerrrr...

Khamis, 17 September 2009

BESTNYER MAKAN RAMAI2...

Da tinggal bape ari jek lg
kiter nk raya kn...
So mknanya puasa pn da tinggal
bape ari jek lg nk abis...

Ari rabu td...
aku b'peluang bawak family aku...
 B’buka rmai2 kt SINGGAH SELALU...

(bkn senang nk kumpul rmai2 cmni tau...hehe..)

Actually plan asal nk g buka kt M SUITES jb...
Tp fully booked rr plak...
So t’paksa rr tukar plan...
(sbnrnya aku da boring sgt nk buka kt singgah selalu...
Sbb msuk ni da 5X aku buka kt sni...uwaaaa!!!)

B’buka kt sini ok rr...
Makanan pun leh tahan byk...
Leh tahan sedap...
Hrga pun b’patutan...
Cuma crowded skit rr...
Tp sume 2 x pntg pn bg aku...
Yg pntg...dpt kumpul rmai2 ngan fmily aku...

Jom kiter tgk pic2 diorang
yg tgh excited mkn ni...hehehe...

__
__
__
__

da x toleh kanan kiri dah... 
__
__
syoknyerrr mkn...
__
__
__
sempat posing lg 2....
__
__
masing2 control cun/macho....hahaha...
__
__
__
anak2 saudaraku yg nasib baik reti duduk diam x meragam