untuk suke2 ajerrrr...

Isnin, 14 September 2009

aku yang menjadi tunangan orang...





Tarikh 26/7/2009 adalah tarikh
yg amat bermakna dlm idup aku…
Sbb…pd tarikh 2 rr aku ni sah2
Mnjd tunang kepada insan
yg amt aku sayangi dan cintai..
Sape lg klu bkn HAZREE BIN YAACOB…
(gugurlah sudah status single ku…huhuhu…)


Majlis yg sgt meriah dan
bgtu smpurna bg aku.…
Alhamdulillah...Sgalanya b’jln dgn lancar…
Dan seperti apa yg aku hrp2kn…


Doa aku…
Semoga ikatan ini akan
M’bwa ke gerbang p’kahwinan..
Seterusnya akan kekal hingga ke akhr hayat…
AMINNNNN….


Dan janji aku…
Sudah semestinya berusaha utk
Mnjga p’hubungan ni sebaik mgkin…
Dan melengkapkn diri utk
Ke fasa seterusnya….


Kt bwh ni gmbar2 aku
yg diambil ms aku tunang ari 2…
so..jom kita LAYANNNN…..
-
-
-
-
 sewaktu disolek oleh KAK IDA..dr PESONA ANDAMAN..


pelamin mini fresh flower dan souveniar utk guest VIP..


Sewaktu rombongan dr pihak lelaki sampai..


acara menyarungkan cincin..yg disarungkan oleh MAK USU..


bergambar bersama keluarga belah lelaki dn pmpuan..


bersama kwn2 baik ku..ENA..RUBY..YANTI..NAFIZAN (UDA)..
YATI..DAN MASURA (ANGAH)
thanx guy sbb sudi dtg..luv u all..mmmuah!!



bersama saudara mara..anak saudara..dan adik2 ku..


wajah2 hepi aku yg da pn selamat jd tunang org..hehe..


sessi fotografi bersama tunang tersayang..
da mcm gmbo pengantin dah..hehe..




kanopi yg bertemakan pink putih..

para tetamu menjamu selera dgn nasi baryani dan sate..


hantaran drpd pihak lelaki..




hantaran drpd pihak pompuan..