untuk suke2 ajerrrr...

Selasa, 15 September 2009

ANAK SAUDARAKU....

Diam x diam aku da ada
4 orang ank saudara…
(cptnyer ms b’lalu..)
3 lelaki dan sorang pompuan…
Adik2 aku da 3 org yg kahwin..
(k.long dia jek yg lom smpi2 seru…hehehe..)



Tp xpe k…
k.long dia bakal menyusul taun dpn…
insyaAllah…hehe…


Rs t’hibur sgt bila diorang ni ada..
Riuh 1 uma..
Tp yg x bestnya uma pn akn
Jd tongkang pecah…
Hehehe…
Biasa rr..da nma pn budak kn..



So kt sni aku sertakan
Gmbo2 ank saudara kesayangan
mak long dia ni…
jom kiter tgk…
_
_
_
_
ALYA ADRIANA yang berumur 1 taun lebih...
(nama ni aku yg bagi...cntik x? hehe..)
_
_
_
ADAM HAIKAL..abg kpd Alya...umo da 2 taun lbh...
(sgt terrer dlm bab nyepahkan uma okeyyy...)
_
_
_
HAKIMI ASHRAFF....anak adikku yg no 2...
(geng Haikal utk bergaduh..)
_
_
_
anak saudaraku yg baru lahir....LUQMAN HAKIM...
(lahir time aku tunang ari 2...nasib subuh...klu x mst haru...)