untuk suke2 ajerrrr...

Selasa, 29 September 2009

BERHARI RAYA DI PERAK

Taun ni taun pertama
Aku beraya sbgi tunang org…
Mmg rsa lain sgt rr…

ari rya ke-2…
Fmily tunang aku ajak aku
Balik ke Perak…
G uma sedara mara belah bapa tunang aku…

3 ari 2 mlm gak aku kt sna…
Best sgt sbb jupe ngan
sedara mara tunang aku
Aku pun x bpe janggal sgt…
Sbb dam cm fmily sndiri..
Even bru 1st time jupe…

Buah tgan yg aku bwk blik?...
Xde pape pn…
Hanyalah buah limau barli…
Utk mak ngan ayah aku…
Hehe…
Ok r 2 kn..drpd xde..

Utk diri sendiri?
Sempat rr g bli barang2 hiasan uma…
Termasuk rr bunga
Yg naik giler aku memilihnya…
Da r cntik..murah2 plak 2..
Sabo jek rr..

So ni gmbr2 msa aku kt perak ari 2…
__
__
__
bergambar kt uma Mak Andak..

__
__
__
kat bandar Ipoh...ngan family Kak Nini


__
__
__

gambar ni di ambil msa Kak Nini bwk
jln2 kt UTP (Universiti Teknologi Petronas)
tmpt Kak Nini mengajar...


__
__
__

ni adalah antara barang2 yg aku borong ms kt Ipoh ari 2...
barang2 hiasan utk letak kt uma...