untuk suke2 ajerrrr...

Isnin, 21 Mac 2011

HEPY ANNIVERSARY..


20.03.2011 genap setahun aku melayari kehidupan sbg suami isteri ngan suami aku yg trcinta iaitu HAZREE..dlm masa yg sama gak tlah dikurniakn ank yg comel iaitu Qisya..mmg kegembiraan yg berganda..anniversary kami ni mmg x plan nk sambut pon..sbbnya..my hubby sbuk nk siapkan paper work utk presentation dia yg tercalon dlm anugerah wira tani belia negara..mmg byk bnda nk kna buat..jd aku pon paham ngan keadaan dia..mmg xde nk desak ajak g celebrate..holiday atau apa2..aku pon mmg x sediakan present pape utk my hubby..sbbnya xde berkesempatan nk g beli..lg2 bila da ada Qisya ni..mmg sussah nk bergerak..hanya kad yang aku smpat buat..2 pon aku beli 2 bln awal msa g kedai buku popular ari 2..:-)..aku pon x mengharapkan hadiah pape dr hubby aku..tp mmg rasa terkejut bila 19.03 ptg 2 msa aku kt opis..auntie kdai bunga dtg bg bunga kt aku..terkejut sgt..dan amat tidak aci sbb hubby aku bg bunga utk anniversary awal sehari..dia kata sbb dia nk menang..bole gtu??? hahaha!!!..gembira x terkata bila dpt 23 kuntum bnga ros pink simbol 20.03 tarikh kami disatukan..tengkiu dear..i love u sooooo...much!!!!


bunga2 cinta..;-)




bersama anak tersayang..Qisya



kad utk my hubby..:-)


kad daripada my hubby