untuk suke2 ajerrrr...

Isnin, 21 Mac 2011

HANIS QISYA DAMIA..


HANIS QISYA DAMIA-yang bermaksud yg berani,warak,hidup dlm keadaan baik dan bijak..nama ni aku yg pilih..aku cari nama ni masa kandungan aku mencecah 5 bln..bila doktr kata yg bby aku kompom girl..da x tgk nama utk bby boy..trus cari nama utk bby girl..dan nama ni yg aku pilih..suke dgn mksud Qisya-hidup dlm keadaan baik..semoga Qisya besok akan dapat sebuah kehidupan yg baik..sepadan dgn namanya..aminn..Hanis plak aku kna letak coz hubby aku beria2 nk pangkal H utk anak2 kami..pengelat sungguh kan!!..dan Damia plak aku letak sbb mmg aku nk ada mkna bijak @ pandai kat nma anak2..jd tercipta la nma HANIS QISYA DAMIA..memula mmg tergeliat gak lidah atok,nenek,tok abah ngan tok umi dia nk nyebut..tp bila lelama..alah bisa tegal biasa..hehe..Alhamdulillah..menjaga Qisya mmg x susah..x byk ragam..nangis bila time nk susu atau x bole tido jek..setakat ni lom penah dmam..alami ruam atau pape..mmg bersyukur sgt2..daripada 3kg..kini berat Qisya da pon mencecah 5.5kg masa dia berumur 2 bln..mgkin sbb dia menyusu badan sepenuhnya..kt bwah ni antara gambar2 Qisya daripada dalam ari hinggalah dia da berusia 2 bln 3 mggu..rsa kejap jek anak ibu ni beso..:-)


Qisya berusia 2 minggu..





 Qisya sebln lebih..






 Qisya 2 bln lebih..da bole ketawa..:-)