untuk suke2 ajerrrr...

Khamis, 29 April 2010

PREPARATION UTK MAJLIS SAMBUT MENANTU @ KULAIJAYA..


selamat bertemu kembali...hehehe...rsanya mcm da lma sgt aku x update blog nih..bkn aper..bz sgt lately ni..smpai nk mengupdate2 blog ni xde masa..x sempat..bkn xde cite nk dikongsi..bkn plak malas nk update blog nih..tp sbb mcm2 bnda nk dibuat..sumenya memerlukan tuntutan masa..kdg2 2 tensen gak rsa..tp apa bole buat..sabo jek la kan..mcmn nk senang klu kite x tau nk susah dulu..huhu...penat 2 mmg jgn cite rr..tp xpe la..mcm yg suami aku slalu pesan..JANGAN MERUNGUT..nnt rezeki susah nk msuk..:-)..

k la..sbnrnya aku baru jek abis kenduri sambut menantu kt belah pengantin lelaki kt Kulaijaya ari Sabtu mlm..24/04/2010 aritu..so mcm biasa la..bila da nmanya kenduri kawin 2..da sah2 la ada souverniar yg nk di bg utk tetamu..dan mcm biasa la..sumenya akn diserahkan kt tgn aku..drpd souverniar utk tetamu biasa..smpai la kepada tetamu VIP..sbnrnya aku pon da kehabisan idea..sbb kt uma aku ari 2 pon..sumenya aku yg decided nk bg apa..smpai da naik pening nk mikir souverniar apa yg nk di bg kt tetamu..last2 bg jek la pape..hehe..kelam kabut gak aku dibuatnya..yek la..klu aku xde tuntutan lain nk dibuat..mgkin sume 2 xjd masalah..ni mn nk uruskan opis..nk uruskan hal2 knduri..so mmg b'masalah gk rr kan..tp xpe la..da nmanya mjlis sndiri..kna rr uruskan sndiri..k la..mlas nk bebel pnjg2..so..ni la gelagat aku ngan adik aku msa wat souverniar ari 2..huhu... 

sempat lg posing ngan beg2 goodies..

org kuat aku SUZIE...nsib baik la dia ada utk tlg aku..:-)

souverniar utk VIP...jenuh gak nk m'buatnya..huhu..