untuk suke2 ajerrrr...

Rabu, 14 April 2010

CANDA TANGIS KETAWA DUKA..


actly dr sek lg aku mmg fanatik giler ngan ct nurhaliza ni..drpd 1st album..smpai rr album dia yg latest..sume aku beli..kdg2 2..xyah nk dgr lagu kt radio dulu pun..aku akn trus beli album dia..satu2nya artis yg aku akn beli album dia tnpa berkompromi..bgitu rr hebatnya penangan dato' ct ni kan?..dn klu korang nk tau..dia jek rr satu2nya artis yg aku akn beli cd dia yg ori..hahaha!!!..dan album dia yg the latest..album CANDA TANGIS KETAWA DUKA..paduan suara ct nurhaliza ngan kris dayanti..mmg best album ni..even hanya memuatkan 6 buah lagu jek dlmnya..lagu yg paling aku suker dlm album ni..da tntunya lagu TANPAMU..mmg best giler lgu ni..sgt2 syahdu..huhuhu..pd aku album ni mmg sgt2 bagus..sbb mcm yg kiter da tau..kris dayanti penyanyi no 1 kt indonesia..ct plak penyanyi no 1 negara..so bila diorang bergabung suara..mmg r meletop kan...huhu..

cover dpn album yg bertemakan kaler purple..

cd dlm..