untuk suke2 ajerrrr...

Jumaat, 30 April 2010

MAJLIS SAMBUT MENANTU @ 24/04/2010..


ok..smbung blik citer psl mjlis sambut menantu kt kulaijaya ari 2..ni jek sekeping gmbo yg sempat aku amik..yg lain2 2..kna tggu gambo drpd jurugmbo profesional rr jwbnyer...mjlis 2 bertemakan purple..so mlm 2 aku pon tlah memakai baju kaler purple biru..nice gak baju 2..biasa la..aku ni mn nk memilih sgt..bantai jek rr..citenya mjlis aku ni diadakan pd mlm ari..pd ptg 2..ujan trun dgn selebat2nya...mmg da risau giler aku..kelam kabut gak jdnya..lg plak nk ulang alik simpang-kulai..sampai nangis2 aku tensen time 2..huhu..nsib baik dlm kul 7 mlm 2..ujan berenti gak akhirnya..mmg bersyukur sgt2..mlm 2 cuma ada mjlis makan berdamai jek ngan family..mlm 2 gak dlm sejarah..aku dipaksa menyanyi ghazal oleh bapa mertua aku..wawawawa...memula 2 mmg xmo gak..nsib baik hubby aku nk temankan nyanyi..so kitorang pon berduet nyanyi lagu PANDANG2 JELING2..hahahaha!!! ok lar gak utk 'sumbang2kan' lagu 2..hahaha!!!..k la..2 jek yg dpt aku citer..tp apa yg pasti..majlis 2 berjln ngan lancar..ALHAMDULILLAH...kpd sumer2 yg terbabit pd majlis 2..terima kasih byk2..cm 2 gak rr ngan family belah my hubby...thanx u so...much...so berakhir la sudah majlis di kedua2 belah pihak...leh rr tarik nafas lega psni..fuhhhhhh!!!!


senyuman kepenatan+keletihan pengantin..huhuhu...