untuk suke2 ajerrrr...

Jumaat, 24 September 2010

SYAWALKU NAN HIJAU....


tahun ni TAHUN PERTAMA aku beraya sebagai ISTERI ORANG..dan sudah semestinya rasa teruja 2 TERLEBIH SUDAAAA...hehe...tema tahun ni sudah semestinya menjadi kebiasaan..drpd sblm kawin..sampai da kawin..apa2 jua keputusan tentang kaler baju atau apa2..mmg hubby akn serahkan bulat2 kat aku..huhu..dan tahun ni aku memilih KALER HIJAU sebagai tema baju raya kami sekeluarga..even kaler ijau bukan la kaler PEBRET aku..:-)..tp sbb nk nmpak kelainan..saje jek la..2 bulan sebelum aku da g tempah baju ni..malas nk pikir2 kang x sempat siap ke apa..lg pun dengan keadaan aku yg pregnant 6 bulan time ni..so..suda semestinya baju pon selesa dipakai yg ditempah jek..(ekceli baju aku still saiz yg sama..huhu..) saje nk citer pasal tema baju..pasni nk citer beraya kt mana plak k... 


sebelum g uma mak ayah..bergambar kt uma sendiri dulu..
bersama suami tercinta..

our hepy family..

abah n amira..

amira n ibu..

aku cinta kamu selamanya...:-)

tahun depan da berempat nampaknya..:-)