untuk suke2 ajerrrr...

Selasa, 7 September 2010

KUIH RAYA - PART 2


ari ahad tadi..hubby aku bukak opis sbb ada order utk amik sawit..so..hubby ajak aku skali g opis..wat teman dia katanya..pas kemas2 uma pagi 2..dlm kul 10..hubby amik aku..aku tya hubby aku..lma lg ke agak2 kt opis..sbb aku nk wat kuih sementara teman dia kt opis 2..dia kata lambat gak..so aku pon capai bahan2 wat kuih dan start wat kuih..ekceli aku mmg xde ikut resepi mn2 pon..sumenya hasil idea aku sndiri..agak2 jek nk wat biskut ni..tau bahan2 asas..mmg sng la kan..yg bahan2 lain 2 jus mix jer la..nk wat biskut ape pon..yg jadi tukang rasanya mesti la budak2 kje hubby aku..biasa la diorang kje berat..so mmg x thn nk pose..asal wat kuih baru jek..diorang ler yg jadi testimoni aku..hahaha..sbbnya aku pose..jd mcmn nk rasa kan..:-)..dapat la wat 3 jenis biskut ari 2..pas buka jek x sabar2 nk rasa kuih yg di wat..nasib baik sedappp...wah masuk lift naik sendiri nmpak..;-)..ni la kuih2 yg aku sempat wat...nasib baik ada anak dara aku sorang 2 yg tukang tolong..tengkiu sayang....
_
_
_
_
_
_

sbb biskut2 ni aku wat ikut suka aku..
so nama biskut ni pon aku yg reka2 sendiri..
yg penting x tiru mn2 tau..:-)
_
_
_
_
_

biskut ni ada campuran nestum+oat kt dlm bahan dia..
pas 2 aku salut ngan susu tepung..
so..aku namakan biskut ni..
_
_

BISKUT OAT NESTUM CRUNCHY..

yg ni plak aku campurkan choc chip..
hubby suker sgt biskut ni..
sbb dia rasa coklat..
_
_
_

BISKUT DARK CHOCOLATE CHIP..

yg ni plak biskut conflakes..
biasa la letak conflakes hancur kt dlm bahan kuih 2..
aku campur nestum skali...
_
_
_

BISKUT NESTUM CONFLAKES..