untuk suke2 ajerrrr...

Selasa, 19 Mac 2013

Hepy 3 years wedding anniversary

Alhamdulillah...20.03.2013 genaplah usia perkahwinan aku 3 thun bersama insan yg paling aku sygi dan cintai iaitu Hazree suami aku..3 thun menjalani kehidupan sbg suami isteri..aku bersyukur sgt sbb suami byk memberi sokongan dan dorongan pd aku pd setiap apa yg aku buat..suami juga menatang aku bgai myk yg penuh..setiap keinginan kami ank beranak sebolehnya akn ditunaikan..sgt bertanggungjwb dan mengutamakan masa dpn keluarga merupakan ciri yg paling aku kagumi yg ada pd suami aku..dikurniakan ank yg comel dan bijak..terasa lengkap kehidupan sbg seorg isteri dan ibu..aku berdoa semoga Allah akn mengekalkan jodoh kami hingga ke akhir hayat..biarlah hya ajal jek yg memisahkan kami...dan semoga aku juga dpt menjd isteri dan ibu yg baik pd family aku...insyaAllah...:)

Gambar2 kenangan di hari perkahwinan kami...;)