untuk suke2 ajerrrr...

Isnin, 4 Februari 2013

CHENTA WATIE SCARF

diam x diam..aku dah pon muncul ngn tdung brand aku sndri..iaitu Chenta Watie Scarf-"Aura Keanggunan Wanita"...Alhamdulillah..sbb segalanya berjln ngn lncar...mmg dah lma idam nk ada tdung jenama sndr..termakbul gak impian aku..hehehe...skang CWS pon da mula dikenali..dan dah ada pengikutnya sndr...pd sesiapa yg belum cuba pakai tdung jenama CWS...harussss lah cuba...insyaAllah kualiti dan keselesaan dijamin....wat masa ni aku mengeluarkn tdung chiffon 3 layer plain & printed yg di beri nama 'Chenta Qisya 3 layer'...insyaAllah skit ari lg aku akn mengeluarkn patern yg lain utk jenama tdung ni...semoga segalanya dipermudahkn...pd sape2 yg nk tgk dan beli tdung ni..bolelah beli melalui dealer2 & stokis2 sah CWS dgn mengunjungi laman fb www.facebook.com/ChentaWatieScarf. jom serlahkan aura kewanitaanmu dgn menggayakan tdung dr jenama Chenta Watie Scarf...:)

antra pic2 aku bersama Chenta Watie Scarf....;)