untuk suke2 ajerrrr...

Isnin, 9 Mei 2011

"HAPPY MOTHER'S DAY"-TERSENTUHNYA HATI SEORANG IBU..


SELAMAT HARI IBU wat semua insan yg bergelar ibu..walaupun da terlepas sehari..rsanya cam belom terlambat lg kan utk wish..:-)..semalam bz seharian..jd x sempat nk update blog..huhu..bila da jd ibu ni..terasa lain bila tibanya mother's day..dulu sibuk merai untuk ibu sendiri..tp skrg..diri sndiri pulak yg sibuk dirai..hehe..:-)..Amira pon x lupe wat kad utk ibu dia ni..kad wat sendiri..yg membuatkan airmata aku jatuh bila baca kad 2..tersentuh kejap ati bila di hargai sebegitu oleh anak..wat anak2 ibu..ibu akan sentiasa menjaga dan menyayangi kalian semua..semoga anak2 ibu akan menjadi insan yg berguna dan berjaya di msa akan datang..ibu sangat sayangkan semua anak2 ibu...mmmmuahhh!!!!


 kad utk ibu yg di buat oleh Amira..



ayat2 yg buat ibu begitu terharu..
ibuku
'semua org mempunyai ibu. begitu juga saya.ibu saya cantik.ibu saya baik hati dan penyayang.ibu menjaga kami dengan penuh kasih sayang.ibu mendorong saya supaya menjadi org yg pandai, berbudi bahasa dan berjaya dalam pelajaran. ibu berpesan " belajarlah bersungguh-sungguh supaya menjadi org yg bijak". saya berjanji akan mendengar nasihat ibu..'
ibu, saya sayang padamu..