untuk suke2 ajerrrr...

Rabu, 13 April 2011

SENTIMENTAL VALUE


kemas2 barang kat uma..terjumpa cermin mata ni..cermin mata yang menemukan aku ngan hubby..cermin mata yg sgt simple tp berharga RM265..mahal kan??? bkn berjenama pon..tp di sbbkan si pemakainya nk tunjuk macho xmo tawar harga..so mmg 'terkena' la kan...hehehe...bila tgk jek cermin mata ni..mmg leh wat senyum sorang2..rasanya..klu x pasal cermin mata ni..xde la aku bergelar isteri kepada Hazree..dan xde la baby yg bernama Hanis Qisya Damia..semuanya adalah satu kebetulan..dan segalanya jugak telah di atur oleh Allah kan..mmg sukar kita nk menduga apa akan terjadi dgn masa depan kite..sbb semuanya telah tertulis...:-)..dan sememangnya pertemuan aku dgn hubby mmg satu kebetulan..kalau cermin mata hubby x ilang msa 2..mst hubby x wat cermin mata..dan mst x jupe aku..kalau aku x pindah keje kt simpang msa 2..mst x jupe dan kenal ngan hubby..kalau hari 2 bukan hari jumaat..mst bkn aku yg served hubby..(sbb pekerja lelaki da kuar nk g semayang jumaat)..kalau..kalau..kalau..dan yang sebenarnya aku bersyukur sgt2 kerana dipertemukan dgn suamiku..aminnn...