untuk suke2 ajerrrr...

Selasa, 20 Julai 2010

JOHAN LUMBA LARI..


ari 2 kt sekolah Amira ada ari sukan..dan Amira ada amik bahagian dlm lumba lari 100 meter..aku ngan my hubby pon mcm x cya jek bila dia kata dia terpilih utk wakil rumah sukan dia..ye la..bole ker dia lari?? laju ker dia lari?? hehe..so bila ari sukan 2 tiba..aku ngan my hubby pon berkobar gak r nk g tgk dia lumba lari..tp malang btul nasib kitorang..sampai2 jek sekolah..Amira da pon abis lari..dgn bangganya dia tunjukkan medal kt leher dia...aku mmg x phm la..sbb medal 2 tulis cina..aku tya kt hubby aku..medal 2 tempat ke berapa?? hubby aku ckp tempat pertama..aku ingatkan hubby aku saje jek nk mainkan aku..yela..klu dia tipu pon..aku bkn tau kan..rupa2nya mmg btul..Amira dpt tempat PERTAMA..hehe..bangga la jugak..x sngka plak kuat rupanya dia lari..PAPE PON CONGRATULATIONS SYG..

gembira ngan medal dia 2..huhu..

abah ngan ibu pon tumpang bangga..hehe..:-)

keadaan sekitar sukan berlangsung..